keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Syksy moods...



... ja ristiriitaiset tunnelmat.

Rakastan tätä tunnelmointia,
metsässä "syksyistä" tuoksua,
jopa välillä vesisadettta joka piiskaa ikkunoihin,
mutta on se ISO mutta,
(voiko tälläi edes sanoa)
mun psyyke ei kestä loskaa
ja ikuista pimeyttä 24/7.

Ja huomaan jo nyt,
 mitä enemmän ikää tulee,
että tämä pimeys ei minua varten.

Nauroin ääneen kun
 yksi päivä ajelin töihin,
  radiosta tuli
Enrique Iglesiaksen eräs hittibiisi,
minun olisi vaan niin pitänyt syntyä
Espanjaan,
sateellakin hymy huulilla,
lanne keinuu ajaessakin!

Ps: Pahoittelen rakeista kuvaa,
mutta linssi taitanee tullut kaikkine
koluhuineen määränsä päähän.
Takennuiskin jo ihan omiaan....








8 kommenttia:

  1. Minä rakastan syksyä - just tällaista syksyä ja myös niitä viileämpiä, kuulaita syyspäiviä. Pientä sadettakin. Mutta sitten kun tulee ne loskakelit, tuntuu, että voisin nukkua kevääseen saakka;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin komppaan. Nyt tänään ihana ilta, pientä tihkusadetta ja niin lämmin että tulee ihan troopinen fiilis!

      Poista
  2. Minäkin viettäisin synkän syksyn ja pimeän talven kuukaudet mieluusti
    jossain auringon alla esim. Espanjassa. Ei kaamosaika tee varmaankaan
    kenenkään mielenterveydelle hyvää, ei ihme että ollaan vähän melankolista
    kansaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Kyllä vaikka talvella syntynyt olenkin, olen niin kesän lapsi, aina ja ikuisesti. Meillä kylläkin oma rikkaus täällä, saadan elää neljä vuodenaikaa, mutta loska/pimeys aikaa aivan liikaa, ja kyllä, vaikka yritän parhaani mukaan löytää jotain hyvää kaikista vuodenajoista, loska/pimeys 24/7 syö mun energian.

      Poista
  3. Alkusyksy on ihana, se kirpeä ilma kesän jälkeen ja raikas metsä. Ah! Mutta tiedän tämän huuman olevan hetkellistä, kuukauden päästä en jaksa enää innostua märästä ilmasta ja harmaasta taivaasta. Siihen asti koitan nauttia :) Kivaa päivää sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Jutta, niin totta!!! Tota minäkin rakastan. Mutta se "koiranilma" ja kirjaimellisesti ( tiedät taatusti mitä tarkoitan) inhotus! Mutta kynttilät ja fiilistely, ihan parasta!
      Ihanaa syksyn nautiskelua sinulle myös!

      Poista
  4. Mäkin aina mietin, että mun olisi pitänyt syntyä jonnekin muualle :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, mä voisin samantien muuttaa jonnekin "bailando" mahaan, jossa lanne keinuu ja aurinko paistaa :)

      Poista